Fredag-Påsklov (:

Nu är det fredag & det betyder helg & påsklov :) ,
Låter hur skönt som helst faktisk :)
Har inte varit i skolan denna veckan , förutom måndagen.
Visst livet är inte så lätt, men man får försöka kämpa sig igenom dagarna.
Man får ta en dag i taget, annars blir det inte lätt.
Men så länge man har vänner vi sin sida klarar man av allt :) <3
Vännerna är bäst!
& Mathilda är min bästa vän <3




Morfar - saknad <3

Du vet säkert allt som händer just nu.
Du vet säkert hur allt står till, du vet säkert hur många tårar som rinner nu förtiden.
Morfar, du måste hålla med mig om att ingen förtjänar detta din dotter & hennes man gör mot mig.
& du måste hålla med mig att du vill att jag också ska komma, & att jag är till en större nytta än min så kallade "pappa"
Morfar, varför är livet så orättvist?
Visste livet har aldrig varit rättvist, men jag trodde aldrig iheller att det var såhär orättvist:S,
Morfar, kan du försöka förklara för mamma att det hon gör är fel, att du vill att jag ska vara där. Snälla!
Eller egentligen kanske du inte heller vill ha mig där?!
Men vet du vad morfar, för en gång skull, struntar jag i vad du vill!
Jag tänker ta mig dit, för du har varit en stor del av mitt liv.
Det var du som tog hand om min barndom. & det är jag glad över.
Jag är så stolt över dig morfar. Jag är så stolt över att jag var den människan på hela jorden som fick dig som morfar.
Jag tror andra också hade velat ha dig, om dom hade vetat hur underbar du är! <3
Jag är så glad över att du fanns i mitt liv, & att du stod där i alla lägen för mig.
Du finns fortfarande i mitt liv morfar glöm aldrig det!
Det är din alldeles speciella plats.
Du är min ögonsten morfar, du är min förebild, du är min största IDOL ! & jag är itt största fans! <3
Du är mitt allt- morfar föralltid i mitt hjärta. Det är ditt hem<3
Jag älskar dig <3



Ibland behöver man inte alltid vara glad för att kunna ge ett smile :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0