Grattis NiklasNilsson :) <3

Heejsan alla (:
Idag är det faktiskt inte en helt vanlig dag för idag är det Niklas Nilsons födelsedag, han fyller 15 hela år , & har nu alltså levt i 15 år , && blir idag byxmyndig :P , så säg grattis till honom , :D,

Grattis Niklas hoppas du får en toppen dag, & att du få massor av fina saker :) ,
Hur känns det nu att vara 15 år? ;) <3
& som du innan idag sa , nu är vi lika gammla , :D , jadu det är vi, men inte länge till :D <3




Idag har det inte hänt så mycket, jag och Hampus har typ inte gjort ett enda skit.
Sovit och ätit är vad vi gjort denna dagen, ganska så soft men fan dött...
Hoppas ju dock på att det händer lite mer de andra dagarna nu som är kvar :D,
dock börjar man smått sakna Hörby , ellerinte Hörby kanske, men vännerna där! <3
Men vi ses snart ändå , vi får hålla ut :D <3
Ikväll vet jag absolut inte vad som händer,sitta framför tv:en som vanligt och datan för ngn :P ,
ja det gamla vanliga , vi får fan ta & gå ut och gå lite :P <3


Dock för att jag saknar min lillebror , <3 Typ mer än en vecka utan honom.
Känn dig saknad sötboll <3

Så vill stjärnorna!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0