Igår fyllde morfar år<3 - Äventyrsdag idag :)<3

Igår fyllde min älskade morfar år, tyvärr kan jag inte helt säkert säga hur gammal han blev "/
Innan visste ingen när han ens fyllde år, för han hade inte växt upp med sina föräldrar, utan hos hans föräldrars kompisar sen han föddes för hans föräldrar gick bort när han föddes.
Så ingen har vetat när han fyllt år inte ens han själv mer än hans bröder som han inte längre har,
men sån tur var så skrev hans storebror upp hans födelsedatum innan han själv gick bort för nån år sen.
Så morfar har då fått det sen han var på hans brors begravning, men ingen har fått se det hans bror skrev upp förens morfar själv dog. För morfar ville inte ha ngn födelsedag, han ville inte att ngn skulle veta det. Han såg ingen mening i det.
Men sist jag var i Thailand och sov med mormor visade hon hans födelsedatum, att han fyllde år 5 April och inte 5 maj som alla trodde.
Men om jag själv får gissa hur gammal han blev igår skulle jag gissa på 76 år ! & det var nog det han fyllde också.

_________________________________________________________________________________________________

Idag vaknade jag tidigt fixa vid mig och gick till bussen med älskling, han var frisk idag.
Tingsrättet väntade, men när det väl var dags slapp jag det, skit nöjd blev jag!
Fråga mig om jag var nervös (A) , hoooh,  så fruktansvärt nervös så det finns inte alltså.
Var livrädd, skräckslagen och allmänt peppad. Helt speedad var jag hela morgonen, men efter jag då fått reda på att jag nt behövdes så åkte jag och älskling till NOVA , & tittade runder, hitta en skit snygg klänning som man kan ha till avslutningklänning :)
Ska köpas! :D <3
Sen så gick vi till mediamarket & sen elgiganten :)
Promenad på den du!
Sen gick vi tillbaka till NOVA för att vänta på bussen sen väntade vi på bussen till Hörby, så vi åkte till Hörby ist för Hurva för att slippa sitta & vänta på bussen i 2 & en halv timme :) ,
sen var vi i Hörby nån minut sen bar det av till Elöv och där gick vi också runder (: ,
Sen satte vi oss & vänta på bussen , sen hem skit tröööööötttt ! :O :I
Så har min dag varit :)





Morfar- jag hoppas att du fick en bra dag igår där uppe där du är nu.
Jag önska att jag visste när du fyllde år innan du lämnade oss, ör då hade vi åtminstonde fått fira dig en första gång & en sista!
Men tyvärr så blev det aldrig. Tråkigt nnog tycker jag själv.
Men jag hoppas att ngn firade dig där uppe nu.
& att du fick det jätte bra.
Jag saknar dig jätte mkt, jag vill att du kommer tillbaka nu nu nu!
Det är min högsta önskan!
Du är det bästa som vandrat på denna planeten & du är fortfarande det bästa!
Du är min största IDOL! & kommer föralltid att vara det. Glöm aldrig det älskade morfar.
JAG ÄLSKAR DIG <3


jAG ÄLSKA DIG..- dock för att jag älskar dig... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0