Lördag- sommarvärme ute :)

Hej alla söta människor! :)

Har arit fantastisk skönt väder denna veckan asså , och det kommer en dag till imorgon! , Pooh. ;)
Ibland känns det verkligen som om att det är sommar, det är så skönt väder & det är liksom så varmt som sommaren.
Ibland är det inte ens så varmt på sommaren, ibland är det till och med kallare! "/
Men aja , jag tackar för detta vädret jag gillar :) <3


Inte hänt så mycket idag, var och handlade glass med Lina, Bästan & Erika innan idag, det blev mjukglass :) , mumms på det säger jag bara! (A)<33

Det var fede gott ;) , sen petade vi hemåt, & snacka med Ralle om han kunde komma hit ikväll,  & det blir så att ha & Jimmy kmmer ikväll, sitta & supa nere i rövarkulan, & snacka skit och umgås lite :) ,
det ska bli mysigt :) ,
Kanske kommer det att bli kallt ikväll men vafan , finns inget kallt väder utan dåliga kläder ;)

Haha , känner mig dock så jävla smart idag så det är sjukt! :D ,
Jag känner mig för det andra lamast i hela världen också, känns som ingen annan är lamare än mig idag!
För idag vill jag bara sova sönder dagen & inte vakna förrens nästa år elle ngt ;)

Hur som helst så har jag inte så mycket mer att berätta om ,
men jag tackar för gårdagens middag tsm med Lina & hennes vänner  :)
Trevliga typer hela högen :D<3

ha det så bra så länge allihopa, så hörs vi sen igen, nu ska jag tillbaka till bdb :D <3
Kyssar :)<3


Havbring ;)   Jag älskar dig mest <3   jAG ÄLSKA DIG..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0