Måndag- Grattis Rasmus 16 år <3

Kärlek till er asså! <3




Man klagar inte om helgen överhuvudtaget. Helgen har varit toppen, som ni kanske kan räkna ut själva
så har helgen spenderats med dem på bilden, helt underbart! Även fast slutet kanske inte blev så lyckat.
Men aja , det var kul i rövarkulan med er, & även när vi träffade er den korta stunden vid thaivagnen:D, phaha , jag & Lina utan smink, hur såg det ut allihopa? ;)

Aja, man är ju snyggast naturlig , inte sant? :)
Annars har dagen varit bra idag,
& idag fyller faktiskt min bror 16 hela år, grattis till honom :) <3
Rasmus , hoppas att du får en bra dag, & att du får det du vill ha.
Jag älskar dig & så kommer det alltid att förbli! <3



Imorgon är det en månad jag inte bott hemma, varit hemma en dag på hela månaden.
Det har varit skönt att slippa er, men det enda jag saknar nu är min lillebror.
Det är det enda jag behöver i mitt liv, er skiter jag fullständigt i, barra så att ni vet.
Ge mig in lillebror, han förtjänar att vara hos någon som tar hand om honom, & någon som bryr sig om honom
& det gör fan inte ni!
Varför ska ni slösa tid på mina syskon som är värdefullare än ert skit?
Gå & dö!

Nickolas, jag älskar dig nu & föralltid.
Jag lämnar aldrig du dig finns här inom mig <3
Föralltid<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0