Måndag- sista dagen på detta lovet!


Måndag- sista dagen på detta lovet.
Vilket jag inte tycker så mkt om.
Men det ska ändå bli skönt att börja skolan igen, jag ska jobba igen allt jag missat.
Jag ska klara det, så enkelt är det bara,
jag ska skärpa mig nu sista tiden vi har kvar,
visst det kanske är försent att komma på det nu, men bättre att jag kom på det nu än inte alls :)
Inte sant?

Mitt liv har jag tillbringat med älskling!
Det har varit ett toppen lov,
& bättre kunde det inte varit .
Visst saknar jag vännerna, men de träffar jag imorgon igen:)
& det ska faktiskt bli riktigt kul :) <3
Vissa har man ju typ inte träffat på nåna veckor, & vissa inte på en vecka.
<3


Jag få ta och tacka för detta lovet,
& det är knappt två månader kvar i skolan,
snart har jag gått ut på Fosta ngt jag uppskattar jätte mkt, jävla skit skola!
& vilket betyder att det snart är sommarlov, med mkt sol & bad :)
& glass :D <3
& en sak till jag fyller år om knappt en månad :D,
då blir jag asså 16 hela år, men inget speciellt med det direkt :)

Nu har jag inte mer att berätta för er,
mer än att bilden på mig är rätt pimp:) , haha ,xD
Pussar på er :)





Havbring ;)



Hampus Lindwall, du är min ängel från ovan.
Du är mitt ljus i natten! <3
Du är stjärnan uppe i himmelen som lyser starkast av dem alla.
Du är min lilla skatt<3
& jag älskar dig mer än du anar!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0