Onsdag! -mörk dag

Heejsan alla glada, ledsna , sura , arga :)

Det var några dagar sen jag bloggade.
Idag har det varit en ganska lugn dag. Imon blir det till att sitta på lektion och göra Np Matte :S ,
dock för att jag tycker att jag kan hoppa över det , men det gör jag inte.
Nu ska Maysan börja skärpa sig, även fast det kan vara rätt svårt, men det är inte många dagar kvar i skolan :)
Allt som händer just nu får mig att sjunka rätt lågt, men vafan jag får ta mig upp igen med hjälp av vännerna!
Man kan inte sitta & må dåligt över samma sak hela tiden, ibland för man skapa ett nytt kapitel i livet.
Visst det är inte lätt, men det är något man får kämpa sig igenom.
Man får tänka positivt, jag menar det finns folk som har det sämre än mig,
det finns folk som mår dåligt över allt i livet, och det gör inte jag. Det finns folk som behöver mer hjälp än vad jag behöver & det finns folk som inte har det alls bra som jag.
Även fast jag mår dåligt med allt som har med familjen att göra, men de lever fortfarande , de finns, men de vill inte ha mig!
Grejen är jag bryr mig inte, jag klarar mig utan en mamma som inte beter sig som en, jag kallar mig utan allt,
men det enda jag saknar det är min lillebror, som får mitt hjärta att slå.
Det enda jag saknar här & nu det är min lillebror, den människan som fått mig att skratta & le som mest under mitt liv tsm med honom, han som finns där , och lyssnar på mig oavsett hur dum jag än är mot honom, han som är en dagbok för mig, som håller allt för sig själv, och håller vad han lovat!
Det är honom jag saknar som mest. Det är honom jag inte kan leva utan,
men jag ska kämpa för hans skull, han vill att jag ska må bra, och jag vill detsamma med honom därför tänker jag inte kriga för att få komma hem igen , för han mår inte bra av att höra det skitet vi skriker åt varandra.
Han förtjänar inte den skiten mamma & jag ger honom!
Men det kommer att vara svårt utan honom.
Han är det bästa som hänt mig, & det kan ingenting ändra på! <3

Lillebror, du är mitt hjärta<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0