PÅSKLOV! :D

Påklov är fan så jävla skönt , fint väder, & allting är så jävla bäst!
Saknar ju dock hörby folket lite, speciellt vännerna, men vafan får hoppas på att det ändå har det bra & hittar på med kula saker utan mig.
Ibland är det skönt att komma ifrån Hörby. Men på ngt sätt så saknar men det alltid.
Lovet har väl börjat bra, men vaknat tidigt varje morgon antingen har det varit ddet ena eller dte andra :/ , men vafan det är ändå ganska okey, för då får man en längre dag ute i det fina vädret (:

Hampus Lindwall, jag älskar dig mest av allt annat.
Tack för att jag har dig. Tack för att du alltid finns där hos mig, tack att du alltid står vid min sida & alltid stöttar mig oavsett vad! <3 Jag vet absolut inte vad jag skulle ha gjort utan dig. Du är mitt livs räddning, du har räddat mitt liv, du har räddat mig från helvetet som jag förr var fast i.
Du är mitt hjärta, du är mitt allt.

En dag utan dig är ingen riktig ddag för mig.
& en dag utan dig skulle aldrig fungerat.
Hampus det är dig jag alltid behöver, det är dig jag alltid vill ha vid mig när det är ngt,
för då vet jag att jag är säker, & det är då jag känner mig som tryggast.
JAG VILL INTE VARA UTAN DIG.
Jag älskar dig mest, nu & föralltid.
Jag ska gifta mig med dig det har jag bestämmt. Vare sig du vill eller inte! :>
Hahah, jag är lite cp, men jag lever inte utan dig gubben <3
Föralltid vi två , <3
Du&Jag mot världen ,<3







Älsklingens bild (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0