Seg jävla dag! - Grattis till ALEXANDER HENNINGSSON 18ÅR !<3

Igår blev det Jägers, roligare har det varit där! Inte alls lika mkt folk inte alls bra musik, & sen var det inte många man kände. & var inte helt pepp i med att Hampus inte mådde så bra, & sen massa bråk! :/
Kom hem vid halv 3 väl och Hampus mådde väldigt dåligt, la och skaka :S, hemskt !

Idag har inte så mkt hänt , legat och slappat hela dagen lång, tagit hand om en sjuk älskling. Tycker dock synd om honom. :( Men hoppas på att han blir bättre snart :D, det är ju lov nu :P,
& idag fyller faktiskt min alldeles sötaste vän ALEXANDER HENNINGSSON år :D , Grattis som fan sötnos :) <3
Hoppas verkligen du får en toppen dag , och helg, antar att du kommer att festa hela helgen lång om inte lovet lång ;)
Men du får ha en bra 18år dag :) , & som sagt alex om jag sa till dig innan nu kan du faktiskt handla ut cigg till mig :D , haha x)
Hur som helst så ligger jag i sängen med Hampus & kollar på tv :) , & har precis kollat på världens söatste film, med en mus med stora dumbo öron (A) <3, sötaste musen !
Nu ska vi titta på en annan film , som jag inte vet vad den heter ;) 
Men ni får ha en fortsatt bra lördag :) ,
puss på gumpen så länge (: <3

Ännu en gång GRATTIS ALEX :D <3

Du gör mig till världens lyckligaste människa (:<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0