VALBORG :)

Valborg idag! En toppen dag, kväll & natt!
Just nu sitter jag vid Linas dator och skriver min blogg, och Lina sitter bredvid mig och halv sover.
& Hampus snackar med sin kusin linus som är rätt så full ;)
Hahah , trodde inte att valborg skulle lösa sig , trodde att vi tre Lina, Hampus & Jag skulle sitta hemma själv utan sprit, men vi fixa det jävlar i det.
Fixa ett flak i Hörby , och sen så handlade vi ngn cider i affären :)
& det klarar vi oss på.
Ralle & Leo var också här och va med oss, fyfan vad trevligt, sen kom även fler , det var mysigt det vill jag lova!
& det var även kul som satan :) <3
TACK SOM FAN ALLIHOPA! ;D <3


Saknar min lillebror för mer och mer.
Jag vill ha honom , jag vill träffa honom och krama om honom så hårt jag kan & så länge det bara går,
& aldrig släppa taget!
Men liksom, det kommer att ordna sig , det kommer att gå bra!
Det är så jag får tänka nu, annars mår jag bara sämre & det vill jag inte!
Så jag får tänka så positivt så möjligt & tänka på att det kommer att lösa sig.
Så att jag kan få träffa honom igen , när allt har löst sig! :)
Även fast det tar lång tid, men vi finns i varandras hjärtan & det får man tänka på under tiden! <3


Nikcolas jag saknar dig & älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0