Brunett nu! ;) 090808

Sådär ja, då var man brunett nu, &har dock ljusa slingor också.
Färgandet fick älsklingen göra, tack så hemskt mycket gubben min!<3
Jag blev faktiskt nöjd, och jag ångrar det faktiskt inte så mycket, eller inte överhuvudtaget:)
För jag menar mer än hälften av mitt hår är blondt, det är ju tack vare slingorna som gjort det så ;P
Vilket jag tycker är väldigt bra, då slipper jag gnälla så mycket om att jag saknar det ljusa, för nu har jag trots allt bägge två! :)
Det blev bra tillslut, trots all slit och ryckande i mitt hår, trots det gjorde ont att det kändes som om jag inte hade ngt huvud kvar så blev det mer än bra! :D
Tack så hemskt mycket älskling, du är väldigt duktig, och snäll som hjälper mig!<3
Nu vet jag att du verkligen kan ställa upp för mig, och hjälpa mig när det är nöd, trots att detta inte var nöd ;)
Jag älskar dig snutteplutt! <3

Hur som helst så har dagen bestått av det, och jag och älskling är nu hemma hos honom själva, och ikv har vi ätit tacosen från igår, gjort en massa röra och ätit det, och sen var vi uppe och handla frukt för ett tag sen och glass, cidedr och sånt.
Så vi gjorded fruktsallad och ät glass & maränger till, mummms på det! (A)
Det var väldigt gott, och jag blev väldigt mätt också :*
Nu håller jag på att föra över bilder fårn digitalkameran som jag tagit och ska lägga in det på bdb & här på bloggen.
Kommer att slänga in en bild här nedanför på mitt nya hår, så ni får se!
& folk släng gärna in en kommentar också! :)
Kommer nog inte skriva mer ikv, men vi hörs imon, sista dagen jag är här, åker hem imon kväll tror jag:)
Ha det bra så länge ni kan ;)
Puss & Kram M.

blondin
Före färgningen, sista bilden på mig i blondt hår!(:

brunett
Efter färgningen, brunett! Första bilden! :)

älsk&jag
Jag & Honey<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0