Färga håret mörkt idag! :/

Hejsan gott folk,
hur är det med er alla?
Det var ett bra tag sedan jag skrev här får jag erkänna, men som sagt jag bor ute på landet och de har nt direkt ngn trådlöst internet eller så, det har modem , men det är ju nt min dator, så jag har ju ingen tillgång till datorer när jag bor där, men när jag är hos älskling på helgerna kan jag blogga lite :)

Hur som helst idag är det dags , jag ska färga mitt hår mörkt, från ljus till mörk, allt jobb jag slitit ner på mitt hår under 1 års period, så kommer dagen idag då jag ska få låta mitt hår växa ifred utan att skada det så mkt och mig själv, slippa färga utväxten varje månad, slippa se ut som fan bara för att utväxten ser förjävlig ut!
Slippa ha så äckligt slitet hår, slippa borsta så det gör ont!
Men jag kommer att sakna det, jag kommer att ångra det jag vet det, men jag måste för mitt eget bästa & för mitt hårs bästa! :)
Sen vet jag nt vad som mer häder idag, kanske typ hitta på ngt med älskling och ralle , leo? :D,
kanske det kanske, jag har sovit hos älskling inatt det har varit skönt, ska bli här denna helgen, det ska bli skönt och roligt :D<3
Hur som helst kanske kommer nt senare ikv och skriver hur mitt hår blev, men önska mig nu lycka till :)


Puss & Kram M.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0