Helg, ont överallt?:/

Hejsan allihopa, ( :
Nu är det helg igen, men imon är helgen över igen :/
Helgen går så himla snabbt, man hinner knappt tänka eller andas klart innan skolan börjar igen :/
Hatar att vi börjat skolan , hatar att helgen är så kort, hatar att man inte kan få bestämma över sitt eget liv.
Men aja, nu ska jag fan inte klaga mer, tycker jag gör det allt för ofta nu förtiden :O
hahah, men aja, skit samma, idag händer väl inte så mycket, kräftskiva hos älskling ikväll, och sen är det ju lundakalaset också så jag tror faktiskt att jag drar dit, pallar fan inte sitta i Löberöd och mögla som ett sär!
Finns ju fan absolut ingenting att göra i Löberöd i heller för den delen. Skit segt! :O
Så jag tro nog fan det blir Lund ikväll som gäller för mig, och jag vet inte om Hampus ska med, för jag bryr mig itne så jävla mycket, palla, han vill att jag ska sitta i Löberöd och vara här, för att vi skulle till hans kusin och snacka palla det?
Jag slängde fan bort hela fredagen på att sitta i en bil och få ont i kroppen, och det tänker jag fan inte göra en dag till, glöm det! :O
Känns som om att jag gnäller rätt mycket idag men vafan nån dag måste man ju göra det!
Så ikväll blir det nog Lund trots allt! (:
& nu bor ju Ponne i Lund så nu kan man ju vara med honom där, och vara med och gå med honom, och vara hemma hos honom lite , det blir fan mycket roligare än att sitta i Löberöd och leka dum?:I

Aja, skitsamma nu ska jag inte böla mer, nu ska jag fan duscha och känna mig fräsch, tycker det hade varit bra så(:
Så ni får ha det så bra så länge, jag skriver mer senare(:
Ha de bra ,
Puss & Kram M.


  brunett 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0