Hörby(:

Nu sitter man hemma hos familjen Melin, och är med Mathilda, Cornelia & Julia, väldigt kul att träffa dem igen, det var inte igår man träffa dom eller var med dem! Det var så längesen sist.
Så det är väldigt kul att vara med dem nu, och verkligen få träffa dem och vara med dom :)
Har spelat skipbo och allt skit och mög.(:
Snart skas vi ut och träffa ngn Andreas och snacka lite med honom, och sen ska jag och Mathilda vara med Björn, och vara med honom lite (: Trevleet, sen ikväll ska jag och älskling träna ;D Spining på högnivå, så åker väl hem vid typ halv 6 kvart i 6 :D Sen så kommer älkling och hämtar mig (: <3
Men nej nu ska jag vara social mot mina vänner :D <3

Puss & Kram M.


May & Cornelia <3


Syskonen Melin , älska på högnivå <3


Julia sötnos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0