Måndg igen..

Hejsan allihopa(:
Idag är det måndag igen, dock väldigt dåligt väder ute, inte alls sol & värme.
Men aja, det går det med.
Jag ska snart hem från älskling, sitter hemma hos honom själv för att Lina & Pia har nu åkt i väg!
Snackade precis med älskling som ville att jag skulle stanna här tills ikväll, visst vill jag också det men,
man kan nt alltid få som man vill, för Helene har pass ikv.
Men vi kanske ska cykla halva vägen var och mötas ikv (:
Men men, jag tar även med mig Hampus dator hem och den blir där tills imon tror jag, om det inte blir ändrade planer(:
Nej nu måste jag sluta Helene kommer snart måst packa ner datorn då(:
Ha det bra, så hörs vi sen!
Puss & Kram M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0