MathildaMelin! <3

Hejhej alla (:
Hur är det med er bloggläsare?
Själv mår jag bra, men är rätt trött har sovit ganska lite inatt har inte kunnat sova bra, och sen vaknade jag tidigt för att jag skulle åka till Hörby imorse så är hos Mathilda nu, och har varit här sedan klockan 9 imorse (:
Så jävla skönt att jag börjat umågs och fått träffa henne nu två gånger denna veckan (:
Ganska skönt faktiskt! (:
Vi ahr hunnit med väldigt mkt, imorse vid 10 skulle vi hämta våran busskort men jag kunde inte det i med att jag är insatt på Eslöv kommun, så jävla fucking drygt jag som trodde att det skulle vara fixat idag. Men ne, men Mathilda kunde iallafall fixa det och tur var väl det! :P
Sen drog vi och kolla runder lite, lite väskor och sen in om turken och köpte cola och marabou :D Mumms på det <3
& sen in om bokhandlen och handlade penna , suddis och ett kollegeblock till skolan börjar, (: En nöjd May som shopapr nästan varje dag, men nu ska jag inte shoppa på ett väldigt bra tag har jag tänkt.
Men men, snart börjar skolan bara en vecka kvar nervös.
& ikv ska jag kanske tattuera mig om Björn vill och har tid, så nervös för det med, vill inte att det ska göra ont!
& det får inte göra ont, för då vill jag inte!
Jag är rädd, men vafan har jag varit sjuk och gjort andra saker klarar jag fan det med , så jävla ont ska det inte göra! :D
& dess utom har jag bestämmt mig för att göra det så då ska jag fan göra det med ;)

& vi har tagit fjortis bilder idag , (: <3
Älskar dig Mathida, ikväll följer nog Cornelia med mig hem och blir där tills imon, och ikv kommer Hampus nog en liten stund också(:

Puss & Kram M.


& Jag är neger :D (jag bjuder på bilden!)


Min bästa vän Mathilda på bild(: <3


Fjortis bild, med massa skratt & skoj! (:


Min bästavän , Mathilda Melin<3

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0