Ny skola, ny klass, ny dator:)

Hejsan allihopa :)
det var visst ett bra tag sedan jag bloggade, vilket är väldigt tråkigt, för jag gillar att blogga (:
Men hur som helst, jag hoppas att det är bra med er, för det är det med mig, förutom att skolan börjat igen :/
Men aja, det ska nog gå, det ska jag se till :)
Har börjat på Vipan i Lund nu, och börjat i en ny klass, vilket är roligt och spännande (:
& i fredags när jag kom hem efter skolan fick jag en egen ny dator, av Helene & Lasse dom jag bor hos:)
Vilket gjorde mig glad, och jag blev nöjd över den med:)
Så nu kan jag blogga lite mer, och oftare :D
Men skolarbetet kommer så klart först, måste sköta mig annars blir det ju inget bra :)
Jag hoppas att ni som börjat skolan är nöjda med det ni valt och kommit i en bra klass.
Jag har väl inte så mycket mer att berätta , men jag skriver mer ikväll eller imorgon.
Helgen har varit bra, och vi hade kräftskiva hemma igår, och Hampus har varit här i helgen och hjälpt mig en hel del med datorn, men han ska hem ikväll, vilket är väldigt tråkigt :/
men vi ses väl i veckan igen, träning och sånt nu ju :D
& nu är det skola hela veckan, nu börjar det seriösa :/
jag är redan skoltrött, men det ska man ändra på :)

Ni får ha de så bra så länge(:
Puss & kram M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0