Skola om 3 dagar(:

God morgon allihopa (:
Hur är läget med er alla (: ?
Med mig är det bra, men det är ganska segt, och snart börjar ju skolan och allt! :)
Inte alls många dagar kvar nu, bara 3 dagar sen är det vanliga livet tillbaka igen :)

Som sagt jag har sovit hos älskling inatt också,
och jag är fortfarande kvar här! (:
Ska bli här tills ikväll (:
Älskling ville att jag skulle vara här när han kom hem (: <3
Så ja, man får väl ställa upp då (:
Händer vääl inte så mycket idag, men jag ska försöka fixa mitt busskort imon, så det är fixat.
Och sen ska jag  förbereda mig inför skolan! :P
Jag börjar bli nervös och så, men det ska nog gå bra.
Det är bara till att se det positivt (:

Nej nu ska jag fortsätta att titta på TSATSIKI (:
Såg den igår också, den är braaou (:
Nu slänger jag in lite bilder (: <3
Ha det bra så länge (:

Puss & Kram M.


Min nya skor (:


& jag som fjortis (:


Min älskade tröja(:


Jag trivs (:


Ibland känner jag mig nöjdast!  (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0