skola & trött(:

Hejsan allihopa(:
Hur är det med er idag då? Har ni alla haft en bra dag? Jobb/skoldag?
Jag har faktiskt haft en helt okey dag, haft 3 lektioner, sen lite lunch, sen så slutade vi vid halv 1 för att när vi blev klara med engelskan så fick vi gå :)
Vi skrev om oss jsälv på engelskan, vilket fick mig att veta att jag var bättre än jag trodde på engelska. Vilket gjorde mig nöjd faktiskt :)
Ikväll händer inte speciellt mycket mer än att jag ska slappa sönder ;)
Jag ska egentligen ut och springa ikväll också, i 12 hela minuter, men jag sprang faktiskt till bussen idag efter skolan så det räknades tycker jag :D Hahah
Men jag får se, jag kanske går ut och springer ikväll ändå för att vara lite flitig (: haha.
Men men, jag har blivit väldigt tråkig nu med bloggen för att jag har absolut ingenting att berätta om för nu går jag trots allt i skolan vilket är tråkigt:/

Men jag kommer säkert med mer ikväll(: Vi får se!
Men ni får ha det så bra så länge (:
Puss & Kram M.


En 8 månaders bild som älskling har gjort! (:

Jag vill bara berätta att jag älskar min kille Hampus Lindwall!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0