Sleden och trött..

Hejsan allihopa(:
Hoppas att allting är bra med er, med mig är det bra, fast väldigt trött och sliten! :S
Igår var det Löberödsfesten, förfest först hos Liinus (: Hampus kusin :D
det var trevligt, mmkt folk, och mkt dricka.
Ponne och Danne sov i Hampes rum i natt, trevlet det med(:
Blev inte så sent inatt som jag trodde, kommer typ ändå knappt ihåg ngt (:
Mer än att jag hade det kul och att Robin & Jimmy också kom senare (: <3
Tack för en lyckad kväll & Natt (::
Imorse kan jag säga att jag var riktigt jävla trött och sliten, och huvudvärk till max!
Det var inte skoj och speciellt inte när HAMPUS sitter och spelar & skriker när folk sover heller! :O
Så jävla sur, och arg, och irrterad för det imorse.
Men nu sitter vi och käkar Thaichips, thaifrukt, och gjort läsk av bobsaft , och äter choklad, oc snören (: <3
Mumms , på allting (A)
Blir här en natt till sen så  ska jag fixa lite saker nu inför skolan, de sista dagarna (:
Ska bli så jävla skönt alltihopa (: <3
Börja om på nytt, nej nu har jag inget mer, nu slänger jag nt lite bilder(:
Puss & Kram M.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0