Värme & Söndag igen!090809

Hejsan gott folk(:
Idag är det värme & massor med sol! .) Hot, hot, hot!
Inte gjort så mkt idag, vaknade vi typ halv 11 la kvar i sängen till 11, sen gick jag ner för frukost med älskling:)
Sen har vi bara suttit i vardagsrummet och latat oss ;) Haha, även rensat lite på bdb med, det har behövt hur många vänner som helst som jag inte ens känner, så jag behövde ta bort vissa, typ hade 168 vänner från början nu haar jag bara 124 st, men jag vill att fler ska bort, men det känns dumt, har så dåligt samvete att jag rederat vissa:/
Men aja, det behövs ju faktiskt, tyvärr:)
Men men, sen  har jag och älskling varit uppe och hanndlat också nya maränger och lasange till mig, mummss!<3
Jag älskar att vara fet (A), och jag älskar fet mat! ;D
Nu är Bayer här, och vi sitter och spelat buzz, skit kul och jag suger något så fruktansvärt mycket:O ;)
Jag suger verkligen på pajkastning, :)
& förresten idag har jag suttit och gjort vid mina & Hampus naglar :) <3
& sen har jag målat mina naglar också, skrikrosa (A)
Det blev fin fint :$
Ikväll blir det åka hem, vilket jag inte vill, jag vill ju inte lämna min sötnos! <3
Men vi kommer nog att ses, i veckan nån gång i och med vi ska träna ;D
Såja, jag skrev undertiden jag spelade BUZZ med killarna och åkte ut nu, och jag hatar detta spelet och vill bara kasta det & jag ska aldrig mer spela dett! :O
Aja, nej nu ska jag ut och ta ett bloss, kanske skriver senare ikv, innan jag åker hem (: <3

cya , Puss & Kram M.

mumms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0