7 månader!

Hejsan alla bloggläsare :) Hoppas att alla haft det bra, som ni kanske märkt så bloggar jag inte varje dag längre eller inte lika ofta för den delen heller! :/ , vilket är trkigt tycker jag , och klart hoppas jag att ni också tycker det! Ni kanske undrar varför jag har skrivit 7 månader som rubrik?! Och jag ska berätta det för er, idag har jag och min kille Hampus varit tillsammans i 7 hela underbara månader! Vilket jag är nöjd över, tänk er 7 fantastiska månader med en man älskar! :) Hur underbart är inte det? Igå visste vi inte riktigt hur vi skulle göra, om vi skulle åka bort eller om vi bara skulle vara hemma och slappa! :/ och det visste vi inte imorse heller, men Hampus mamma Pia, hade tagit ut pengar till oss så vi kunde gå på bio och käka. Så vi bestämmde oss för att göra det, vi åkte till Lund vid 4 tiden, vi gick runder först och kolladed olika affärer , eller jag kollade affärer Hampus gick med mig, i med att han inte hade något annat val :P , men han tyckte säkert det var skoj, men kanske lite lång drygt i med att jag har så svårt för att bestämma mig för saker! Gick in i massa affärer, men hittade inget så jag bestämmde mig för H&M för där hittar man alltid nånting, jag såg linnen som jag bara älskar, hitta speciellt en färg jag verkligen ville ha, men det fanns ingen i min storlek, så jag gick runt och tittade på annat, men jag kunde inte släppa linnet, så jag och Hampus gick tillbaka till det och jag bestämmde mig för att ta de trots det var storlekar för stora för mig, men vafan jag växer väl någon gång jag med :P Jag ville så gärna ha tröjor, och tjocktröjor lite såhär stora t-shirtar men jag hittar aldrig några fina, men alla andra gör alltid det, så irriterande kan jag tycka! :/ Men iallla fall så kollade jag hårfärg också som jag ska ha sen efter sommaren är slut, nervös dock för jag kommer att ångra mig rätt mycket, men det är något jag får leva med! Ska ha mörkt brunt och slingor i det sen när skolan börjar! Meningen var väl att jag skulle in på H&M och kolla legginsjeans, men det glömde jag bort när jag såg linnena, men jag kom på det sen när vi skulle betala så sprang ner en snabb runda på barnavdelningen , men där var inga! :/ suck på det! Så vi betalade och gick vidare, gick till bion bestämmde en film och betalade, och sen MC , och åt glass, maräng swichss, hur det än stavas! :P Sen såg jag poliser så jag ville gå dit och kolla vad det var så såg jag TIGER och ville naturligtvis gå in där, och Hampus gick med på det, de har så mycket bra saker och billiga med :P Jag köpte en ljuslykta/hållare, och sen två risen godis & ett plockepin spel, och 2 sorters tuggummi :) och det blev inte mer än 40 kr? Hur billigt som helst, sen gick vi tillbaka till bion för det var dags, och vi köpte baconchips och stor cola :) mumms på det! Tittade på ICE AGE 3 :D skit bra film, värt att se även för ungdomar! ;) Sen efter bion skulle vi gå och äta kinamat var det tänkt men där var stängt! :S ännu mer suck! Så det blev BURGER KING istället :P , det gick det med! När vi åt på BURGER KING kom där in massa konstiga typer, först två tjejer som typ var fulla, osa sprit och tog en massa papper:P , och sen kom det ett gäng punkare och de va fulla de med, den ena gick runt och plockade mat som andra hade lämnt kvar, och åt det tog pommes på golvet och tryckte ner handen i sopptunnorna :O ääckligt! Och sen snodde han 3 stycken dippor, precis som om inte jag skulle se det:O IDIOT STÄMPLAD PÅ HONOM! Men trots de så var dagen bra, en fin 7 månaders dag. TACK för denna dagen älskling! <3 Puss på er! <3



Tack för 7 helt fantastiska månader!
<3
jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0