Är hos syster i Malmö!:)

Hejsan alla bloggare;)

Idag har varit en hyfsad bra dag, varit smått irriterad kanske, men jag har ju tyvärr mens trots allt! :S SUCK!
Men men, varit på NOVA idag med älskling, han handlade 2 t-shirtar, och 2 kallingar,och lämnade in spel och köpte ett nytt:P haha,senså köpte han vax till sitt hår, haha fixerade jävel! :D
& sen åt vi MC,vilket var gott i med att vi vaknade en timme innan bussen gick så det blev ont om tid, så jag sa att vi kunde äta där istället:)
Sen så köpte vi present til min syster & hennes kille inflyttnings present,:D
De flyttar ju trots allt idag, så vi har hjälpt dem idag spackalt och lyft saker:) imon ska vi måla, haha YES! =)
Jag tycker det är så skoj, haha, cp på mig dock! Menmen, nu är vi här och klockan är halv 1 på natten, :D vilket är sent men nt så sent! (:
Ska bli här tills på söndag, så vi ska hjälpa dem att flytta rätt och måla och äta god mat & dricka lite! (:
Idag åt vi pizza istället för thaimat , haha:)
Men aja, nu ska jag gå,men ni får ha det så jätte bra! :)
Kram M.
<3
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0