Helg i Malmö city;)

Jadå, då är man hemma ifrån Malmö city nu, har varit en toppen helg faktiskt! (:
Även fast vi har fått jobba som getter så har det gått skit bra, det blev ju trots allt bra tillslut! :)
& det var ju trots allt tanken med det hela.
I Fredags innan vi skulle till min syster så blev det ju Lund först till Nova, för att Hampus hade fått sin lön, dock fick ju nt jag några pengar med tanken på att jag faktiskt inte jobbar:/ SUCK!
Men iaf han köpte kläder en skit fin kofta faktiskt och fina t-shirtar och allt va det nu var, jag var bara med! :)
Men idag fick jag handla, för jag fick pengar av David & min syster för vi haded hjälpt till + mina födelsedags pengar också vilket var jävligt kul, för då blev det NOVA för min och Hampus del, haha, det var det första jag tänkte på, men jag fick mycket för pengarna trots att jag smällde 500kr på en timme :P
Jag köpte ett par chinos, ett par jeans med massa hål, en högmidjekjol och en t-shirt :)
& sen köpte hampus spel för sina pengar han fick :D, haha sötnosen min! (: <3
Jag slänger även in lite bilder så ni får se mina kläder jag köpt :)
faktiskt varit duktig och fotat dem! Vilket jag nt pallar varje dag faktiskt! Så en applåd till mig tycker jag, att jag kan få!
Men hur som helst klockan börjar bli mycket och jag ska upp tidigt imon,
i med att Hampus ska iväg till körskolan och då måste jag ju hem och han åker vid kvart i 11, så jag får sticka lite innan, första dagen på 2 veckor vi skiljs åt, och kommer nt träffas förens helgen? nånting! :/
Det kommer bli tomt och jobbigt igen! :( typiskt också! :/
Men ska sova nu ha det bra alla:)
slänger in bilder så glöm nt kommentera eller ngt!
bdb@minhampus in och titta och kommentera med er!
Puss & Kram M.



Min t-shirt jag köpte,älskling valde:) Gina Tricot  (99:-)  


Kjolen jag köpte:)Älskling köpte till mig! Gina Tricot  (99:-)


Jenasen jag köpte, älskling valde! :) Only (399,50:-)              


Chinosen Gina Tricot (299:-)


Jag blev nöjd det vill jag lova! :) & älskling sa idag att han var stolt över mig med mina val:D det är inte varje dag man får höra det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0