Hem idag..

Hejsan alla töntar!
Dagen har bestått av massa slapp, vaknade tidigt imorse och höll om älskling väldigt hårt ville inte att han skulle åka för jag visste att jag skulle åka hem , men det blev ändrade planer, jag följde med älskling imorse när han skulle tlll körskolan, följde med Anders in och lämnade honom, sen så åkte jag hem med honom igen! :) Trevlet=)
Sen hem och bara vänta & vänta en massa på älskling, ville bara att han skulle komma hem, tillslut kom Lina iaf vi snackade och så lite, sen efter en stund kom älskling, och med sig hade han ett packe cigg, kladdkaka han köpte på ICA & nötkräm i 6 pack fast han köpte 2 6 pack så det blev 12 st, mumms på det!
Älskar min älskling! <3
Mest för att han är gudomligt söt & snäll mot mig! :)
Ikväll ska jag hem istället, så jag får en liten stund till med älskling,
och jag vet nt när jag ska hem ännu det blir när Helene kan hämta mig, och så! :)
Men tror det blir vid 10 halv 11 kanske :D <3
Det ska bli skönt att komma hem, men kommer att sakna älskling skit mycket ändå, lite jobbigt faktiskt! :/ <3
Men aja, träffas igen på onsdag så vafan så länge är det ju ändå nt eller hur?
Men nu har jag nt mer att skriva ska vara social nu, men först ut och röka (: <3
Puss & Kram M.



Japps, liten bild på älskling, mig & Lina :) söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0