Hörbymarknad igår, Lomma beach idag! :)

Hejsan alla läsare, igår bloggade jag inte efter marknaden, för at tyvärr hände en väldigt fin olycka med mitt lillfinger,
jag var så peppad, jag ville verkligen åka BATMAN, men den var sönder, men de hann och laga den tills innan jag & älskling skulle hem, så jag köpte 6 pack biljetter tillsammans med Cornelia min kompis.
Vi delade på ett sådant, för att jag trodde att jag skulle hinna åka de 3 gångerna, och att det skulle gå bra!
Tillslut funkade den hära BATMAN, och jag rusade så klart till den i med att det var dagens höjdpunkt , jag hade liksom längtat så mycket efter den :)
Jag & Cornelia , går upp eller rusar upp med andra ord för att åka den, & vi satte oss längst fram,
Cornelia tog på sig sitt bälte så jag skulle också göra det, när jag nästan var nere med den, så stängdes de förbaskade gallret som dom där framme måste ha, jag klämmer mig rejält, mitt lillfinger! Jag trodde jag hade tappat det, jag kände inte av det, inte alls, visste det gjorde ont så ömt det var:/ , men jag strunta i det, blodet rann och rann, droppa en efter en, aldrig varit med om ngt liknande jag frågade Cornelia flera gånger , hur kan det blöda så mycket när det är ett litet kläm sår, jag tittar på de gallret där jag klämde mig där gallret låser sig, där sitter mina skinbitar :S , blodet rann längst armen, droppa på mian byxor mitt linné jag kände mig yr men ville åka den ändå,
jag frågade han som hade hand om karusellen om han hade papper till mig då börjar han vara otrevlig och vill att jag ska hoppa av, och sånt skit :O , JÄVLA FITTA ! Han var iför sig inte svensk så!
Sen så trodde han att jag sa att han hade klämt mig, eller att hans kompis hade gjort det? :O , för fan jobbar man i sverige får man fan kunna förstå det med, han ville att jag skulle hoppa av men nej sa jag! Jag sket liksom i vilket, jag frågade trots allt bara efter lite papper men att han gör en så stor deal av det hela det är fan inte mitt problem! :O
Så jag satt kvar och åkte min karusell som jag hade längtat efter så! , men när karusellen väl var igång så kände jag att det inte var helt okey, blodet forsatte att rinna ner för armen, mitt huvud snurra, jag mådde illa & kände mig väldigt svimfärdig:/ , när den slutat hoppar jag av, och håller armen för inte blodet ska rinna, håller gråten i halsen, det gjorde skit ont, det kan jag inte ljuga om! Vi gick hem till CORNELIAS pappa och plåstrade om det, det gjorde så satans ont, när sen åkte vi hem för bussen kom nästan så det var en runda för mig, men HLRBYMARKNAD blev ändå bra, det var kul, köpte vattenpipa, glasögon, körsbär, munkar :P , mumms <3
Trots att jag skada mig på BATMAN så gillar jag den trots allt, inget snack om det! :D <3
Pia gjorde vid det när vi kom hem, jag mådde så illa då, fy fan! :/
Idag har det varit beachen med Pia i Lomma ;D, det var najs och jag kan inte klaga på att jag inte bränt mig för det har jag verkligen gjorr ;D Sen hem vid 2, nu har jag packat klart allting, nu är jag redo för att fly igen! :/
Jag börjar bli så van vid detta, eller rättare sagt jag är van nu!
Jag är så trött, jag kommer inte att klara detta, det känner jag på mig, visst många tror på mig, och det är jag oerhört tacksam för, men mitt hjärta gör så ont, jag vill inte, jag vill stanna kvar hos en som åtminstone älsklar mig, och en som verkligen kan se till mig & ta hand om mig! :( , men tyvärr jag måste lämna detta nu, det som gjorde mig glad!
Jag & Hampus har bott tillsammans i mer än 3 månader, och helt plötslig bara skiljer de på oss, det är fan inte hur lätt som helst! :/ , jag orkar bara inte, men jag får se hur det går!
<3
nu orkar jag inte skriva mer, men slänger in några bilder :)
Puss på er ,<3
p.s jag kanske inte kommer att blogga på ett tag pga att jag inte kommer ha tillgång till data där jag ska flytta :/ <3


Mathilda, Emma & en bit av Julia, tack för kvällen!

'
Jag älskar fantimaj er! <3


Cornelia & Alexandra :D <3


Töserna mina <3


Jag & mitt hjärta! <3 kärlek till dig!


Mitt älskade finger ! <3


Det skrämmer mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0