Right here, right now!

Gó kvälll folk! :)
Dagen har som sagt varit lugnt idag, Hampus föräldrar är bort resta  och vi är hemma själv ännu en gång!
Imon åker vi in till Malmö för att hjälpa min syster och hennes kille att flytta, vi sover även över där tills Lördag.
Tror jag det blir:) Vilket kommer att bli kul, med mycket käk och Thaimat ska vi även laga:)
Men på förmiddagen åker vi till Lund för att handla lite åt Hampus, han får ju trots sin lön imon, men jag har ju inga pengar direkt:S , men aja skitsamma kan väl hålla mig ett tag till, och bara hjälpa Hampus att välja saker:)
det kan bli kul det med :D , men visst kommer jag att bli sugen på saker, det blir man alltid när man går i affärer, men aja man kan nt få allting på en och samma gång! Så enkelt är det bara, men aja, det blir säkert bra det med, sen bär det vidare av till malmö <3
det ska bli kul<3
men snart ska vi se film och äta popcorn, gott gott:D <3
mumms, och mys på det hela<3
ha de bra så länge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0