Sol & Hörbymarknad! ;)

Hejsan alla läsare, alla bloggare, alla glada & ledsna :)
Idag vaknade jag tidigt, tidigare än vad jag brukar nu när de varit lov!
Gick upp och gick på Toa, sen gick jag ner och snacka litta med Pia , sen ut och tog en cigg,
gick upp och renbädda Hampus säng, och nu bäddat rent den igen dammsygat & torkat av lite, städat undan massa kläder och sådant! :)
Jag menar jag ska snart flytta då får man ju städa efter sig, efter att man fått bo här i flera veckor , månader till och med:)
Jag vill inte ens tänka på att jag snart måste packa och åka igen :/
Imon ska jag börja min packning, efter att jag och Pia kommit hem från stranden, om vi ska dit :) Om dte inte regnar förstås ;D men hoppas på att det inte gör det nu sista dagen jag är här :) ,
men men, idag är det fint väder, och hoppas att regnet kan hålla sig ikväll för idag är det trots allt Hörbymarknad, vilket jag är väldigt peppad för. TIVOLI OCH MASSA MAT & GOTTI & VÄNNER & ÄLSKLINGEN MIN SÅKLART<3


Älskling även fast jag ibland kan bete mig som en idiot mot dig,
så lovar jag dig att jag älskar dig under den tiden också,
jag älskar dig hela tiden, bara för att jag är en idiot så slutar inte mitt hjärta att slå för dig,
den slår hela tiden för dig älskling.
Jag älskar dig med hela mitt hjärta, och ingen kommer någonsin att kunna ta din plats i mitt hjärta!
Även fast min lillebror betyder extremt mycket för mig, så gör du med det, men inte på samma sätt,
man kan inte jämnföra en kille & en bror, det går bara inte, ni betyder lika mycket på olika sätt älskling,
känn aldrig att min lillebror betyder mer än dig, även fast min lillebror går förre allt, men du kankr förstår det själv med!
<3 Jag älskar dig i vilket fall som helst, du är mitt allt du är mitt liv,
du är en ängel från ovan älskling!

Min prins !
Älsklingen får mitt hjärta att slå!


Jag återkommer ikväll, efter marknaden ;D , see yaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0