VÄRME & SOL!

Hejsan alla bloggläsare :)
Nu är jag tillbaka igeen efter att inte ha skrivit på ett par dagar, 
men jag har inte vetat vad jag ska skriva om så har skitit i det då :/ ouups! ;)
Men hoppas att ni alla har det bra, och har haft ett bra sommarlov hittills? :)
Själv har jag faktiskt också haft det kul,
i förr igår kom Ponne & Simon hem till Hampus,
för jag & Hampus har varit hemma själva för vi har passat huset,
medans hans föräldrar varit i BÅSTAD :) i 2-3 dagar!
Så då kom Ponne och Simon hit, och vi snackade , åt, röka vattenpippa, & drack självklart lite :)
Vi hade kul, det var mysigt även fast det typ var såhär mycket myggor som åt upp mig :P
Men det överlevde jag dock, inte så jävla farligt kan jag tycka men det kliar jäklar i det mycket!
Jag ska även slänga in några bilder sen förigår kvällen :)
Så glöm inte att titta!
Nu när jag har varit här ungefär hela veckan & faktikt varit med älskling hela dena veckan,
så ska jag hem idag, men älskling följer faktiskt med mig hem :) <3
& blir där till söndag eller måndag!
För att på måndag är det vår 7 månaders dag, oavsett fast saker ting kanske inte blivit som det har varit tänkt!
Så har vi trots allt nt gett upp & har 7 månader (: <3
Så på måndag blir det mys, bio & kinamat, mumms på de! <3
Så antagligen blir han där tills på måndag så åker vi iväg senare då på eftermiddagen :)
det ska bli rätt kul, men jag hoppas nu att allting löser sig!

Ikväll händer nog inget speciellt, jag tror det typ blir ta det lugnt, titta på film, snacka lite va ute & spela antar jag för Hampus del! :)
Men det ska nog bli bra det med!
<3

Men ni får ha det så bra idag, så hörs vi sen igen! (:
Glöm nt att lägga in en kommentar om ni känner för det :)

Lite bilder kommer nedanför :)
Puss på er så länge!



Mig & Ponnes , Aquatini är fan bäst! Speciellt när jag tog smultron dricka i också:)


Simon leker vadå? :P & Hampus ska tända vattenpippan :)


Hampus bara puffar på ;)


& jag bjuder även på en bild på mig som ser helt fuckt up ut,
som Ponne skrev; Godmorgon! :)


Hampus fortsätter ;)


Jag & Pone bjuder även på en bild, på oss två! :)
Där vi är så jävla sässsiga ;D <3


Vi bjuder på en till, visst är vi rätt söta? (A)
Tack för kvällen grabbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0