Andra doppet :D

Hej igen alla läsare , hur många ni nu är :P

Idag när älskling hade kommit hem och åkt och klippt sig tog jag mitt andra dopp med honom, under åskan och regnet , :) <3 & det var rätt varmt även fast man chockade till i början när man satte ner fötterna , men det gick snabbt över :D ,
vilket sedan var skönt , idag badade vi längre än vad vi gjorde första gången vi badade,
men denna gången tramsade vi oss också väldigt mycket , älskling spottade mig i huvudet flera gånger, :O liten bitch är vad han är ibland ;D , men jag älskar honom för det !
Sen efter vi hade badat duschade vi och tog på oss, för att de skulle ha gäster, sen stack vi upp och handla snacks ;D , mumms på det ;D<3
Det är en vana för oss små grisar! Sen har vi tittat på film , och myst , BANGKOK DANGEROUS ! ELLER HUR DET STAVAS!
Asså Hörby berstå bara av skitsnack, ingenting där är längre äkta allt ät bara skit, och du din jävla tjockis fan, jag kommentera så mycket jag fan vill , det har nt du med att göra för det minsta lilla! :O , och sluta gå in på min BDB när du satt lösen för din egen för att du inte vill visa dig? På sätt & vis förstår jag dig, det är fan synd om dig, men sitt då fan nt och glo på min bdb, och skriv till mig i PM , jag är nog fan din IDOL för du kan nt låta mig vara, & glo nt på mina bilder, för jag är snyggare än dig, det vet du själv om!
Jävla tjockis!

Hörby är patetisk!


Puss på denna dagen som varit både bra & dålig imon är det Hlrbymarknad vilket innebär tivoli ;D <3
Mummms på det! <3
God natt alla söta & FULA!



Min absolut bästa & söta vän!
Som alltid står fast vid min sida!
Som alltid stöttar mig & hjäper mig!
Som älskar mig för den jag är & inte för ngn annan!
Tack Davve , <3 jag älskar dig! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0