Familjen var trevlig!

Jaha då så, nu har man varit och hälsat på familj nummer 2 , och dessa var faktiskt väldigt trevliga, & väldigt pratglada! :)
Vilket jag tyckte var bra, och de verkade vara lätt och komma överens med, liksom inte såhär , tjatiga och gnälliga utan lugna men även kan de bli arga ;) men det tillhör liksom livet & en familj är så, man kan fungera ihop, men samtidigt så kan de bråka men sedan bli sams igen! :) & det är ju så det ska vara!
De hade ett stort ganska så fint hus , de bodde på en ganska stor gård & hade djur,
de hade 12 får, 3 hästar, 2 hundar och hundarna var söta dock :) en damlmatin och en anna som likna en råtta :D , men dom var söta, väldigt söta(:
& hon Helen har ett eget  företag , hon håller sån gympapass, :D, arobic och sådant :D
Så ja , de har ju saker att göra om man ska säga så, de är ju inte direkt uttråkade på något sätt och vis :)
& de tittar knappt på tv:e, utan de är ute och gör de det trivs med :D
Så ja , och jag som är värsta tv:e nörden och datanörden hur ska jag leva där ute?
Jag menar det är ute mitt i ingenting, och det är liksom inte nära byn, haha ,
och de hade ingen dator så , så ja jag vet inte ! :)
Jag får helt enkelt se, hur det blir vad mitt hjärta säger och vad jag vill!
Nu vet ni detta , puss och hej , gó natt på er ,
pööss & kräämm  <3

Slänger även in några bilder nedanför!

Dagens bilder, haha ;D


Älskling & jag , flipp <3


Knäååjöök, & jag älskar det & dig! <3


Kyss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0