Fina vädret är tillbaka igen!

Hejsan alla,
idag har det varit fint väder, riktigt jävla varmt, men det har verkligen varit skönt, satt ute och åt pannpizza med älskling idag efter han kommit hem från körskolan! <3
Det var skönt, vi hade vars en data med oss ut också :) , den ska självklart alltid vara med! <3
Efter vi hade ätit gick vi in, och jag vilade efter jag suttit vid datorn lite, sen så somnade jag och älskling med en och samma gång, vi var nog rätt utmattade bägge två! :)
Jag vaknade igen 20 i 6 på kvällen efter gått och lagt mig klockan 2 på dagen , haha , det kallar jag slapp dag! :) Men det är najs! Sen så var vi uppe och handlade glass, jag var så sugen på TWISTER men älskling ville ha 2 liter packet istället, så jag fick en Twister tillslut efter tjatandet, :P , haha , jag är en envis jävle om jag får lov att säga de själv ;) & jag trivs med det.
Just nu gör jag ingenting, bara sitter vid datorn och tittar på MTV :D Det är najs ,
Ja, juste på onsdag ska jag hälsa på en till familj som bor mellan Hörby & Löberöd, vilket jag uppskattar nära älskling & vännerna, och sen har de inga barn alls, men det är ute på landet så :( <3
Aja , jag får se hur det är där, hoppas att där är fint, och att dem är snälla ! <3
Så på onsdag kvart i 4 ska jag åka dit där :) Spännande! :D


Satt precis och tittade på en video på youtube, hon Malin Karlsson som dog av att hon halkade på tågstationen, när tåget kom! Fy vad hemskt det är egentligen, satt och kollade på det med Älskling, och så säger älskling:
-Jag vill inte dö!
Min gubbe är för söt! Vad han än säger så gör det honom söt. <3
Jag förstår inte, jag hade mått så dåligt om det hade varit någon av min kompis, det är sjukt hemsk, man känner känslan när man tittar på videona !:( <3
R.I.P MALIN KARLSSON! <3

Ni som inte sett det gå in och titta!
http://www.youtube.com/watch?v=lggmhYE-dmg&feature=related




'
Bror, jag saknar dig en massor! <3
Om allt kunde vara som förr, jag tänker på dig hela tiden ,
och saknar tiderna med dig, önska att dom kunde komma tillbaka till mig! <3
Jag älskar dig , och jag lovar en dag kommer det bli som förr! <3
Jag älskar dig en massa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0