Grattis Corre & Darin <3

Hejsan, ett tag sen jag skrev! Men nu skriver jag ännu en gång, och idag är ingen vanlig dag för idag är mina sötnosars födelsedag :D <3 - Grattis Cornelia och Darin :)
Nu äntligen Corre nu är du 15 år som du verkligen har längtat efter , och Darin blir idag 22 hela år :D
Gud vad jag saknar honom, så länge sen man hörde ngt om Darin, och länge sen man såg honom med fett drygt, jag saknar honom, även fast jag inte ens känner honom, fyyy :/ <3

Dagen har varit bra, jag och älskling var i Eslöv imorse och tittade på sambatåget som gick av studenter, de var för jävla söta :D <3
Haha , så himla söta killarna var med kjol, haha :D så sött det är inte ofta man får se dom med det :D<3
Sen åkte jag och älskling in till HÖRBY för att Cornelia fyller år idag , och vi ville gratta henne :D<3
För jävla söt den jävla ungen asså det är nästan så jag vill äta upp henne :) <3
Sen begav jag och Hampe oss tillbaka till Eslöv för att ta bussenn hem till Löberöd:)
& då när man satt och väntade på bussen så träffade man väldigt många sötnosar :)

Jag har väl inte så myckt mer att berätta, inte för idag ialla fall :) <3





                                                Du gör mig till världens lyckligaste människa (:<3
Lillebror- Nickolas                                                         Älskling, jag älskar dig!
Jag saknar dig mer än vad ord kan förklara.          Du är det  bästa i mitt liv.
Varför blev det såhär?                                                 Du gör mig lycklig, du gör mig hel.
Vi skulle ju aldrig skiljas åt.                                        & du finns verkligen alltid där för mig! <3
Varför gör det så ont utan dig?
Varför vill jag nt kämpa,
när inte du finns vid min sida? <3
JAG ÄLSKAR DIG GLÖM INTE DET!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0