HAMPUS STUDENT!

Älsklingen tog studenten igår! :)
Jag är så glad för hans skulle, & är så stolt över honom.
Han har klarat dessa 3 åren perfekt.
Vi åkte in till Eslöv vid 4 tiden för de gick ut frn Berga vid 5,
vi stod där och väntade och fröss rövarna av oss typ :O Men tillslut så kom de ut,
och det var helt underbart, fy var jag röss, trodde nästan jag skulle börja gråta,
jag vill också gå ut skolan och aldrig mer gå tillbaka :P
Sen efter det så gick då student tåget ner till trollsjön medans vi körde dit, efter vi stått där ett tag kommer tåget, :)
Långt vässnade tåg, me de var så fina och glada allihop :)
Det var så kul att se alla så glad som det var :)
När jag var där träffade jag massa folk från skolan, från Hörby :) & det var också kul, självklart :) <3
Sen när de avr klara med allting, så skulle de till deras bilar, och Hampes minn när han så bilen, så sött :)
Han trodde det var häst&vagn för alla hade lurat honom, så han var helt besviken :/ <3
Stackars kille<3
Men han blev i alla fall  jätte nöjd med bilen , en gul Porsche vem fan hade inte varit nöjd med den ?
Jag blev själv så jävla nöjd bara jag fick sitta i den lite :P Haha , NÖJDAST !
Sen körde vi hem, vi åkte med Pia för att vi skulle hem och fixa  , INNAN HAMPUS kom hem :)
Han & Anders körde först runt i Eslöv då, sen kom de,de kom faktiskt hem rätt sent för att det avr mycket trafik :P 
Han var så glad och det var kul & skönt att se honom så :) <3
Sen var det JÄGERS för ungdomarna :) <3
& det var en lyckad kväll, det var kul fick träffa vännorna <3 det var underbart länge sen man festade loss så mycket som man gjorde igår :)<3

Tack för en toppen kväll alla , & GRATTIS ÄLSKLING PÅ STUDENTEN!<3


Bilder kommer nedanför;


Jag på hampus student.     Bilen     tåget kom     Älskling på bilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0