Måndag:)

Måndag ännu en dag :D <3

Idag åkte mina föräldrar och bror till Thailand, trist nog för jag ville också följa med, men fick tyvärr inte :S
Pga allt som har hänt, det är väldigt trist! Men det som är mest tråkigt är att jag aldrig mer får vara med lillebror, aldrig mer får finnas där för honom, och följa hans uppväxt det är tråkigt :S <3
Men jag tänker på honom alltid, vill att vi ska kunna träffas och vara , önskar att allt var som för , önska att jag kunde göra saker och ting annorlunda , och önska att jag kunde spola tillbaka tiden, det gör verkligen så ont att tänka på att det är som det är :/ <3
Jag vill inte att det ska vara såhär , jag vill att det ska vara som förr , jag mår så dåligt av att det är såhär, jag vill bara bort från denna värld och bara kunna göra allting rätt, följa min egen väg, tänka för mig själv, välja min rätta väg, göra vad som behövs och göra allt annorlunda och bara spola tillbaka allting som hänt! <3
Men tyvärr går inte det, och det gör så ont!

Hur som helst , förra veckan var jag på 2 studenter , Hampus & min systers, GRATTIS ÄNNU EN GÅNG :D <3
Ni har verkligen lyckats med ert liv, grattis , jag är väldigt stolt över er! <3
Hoppas att jag själv också kan vara så stark och klara det ;)

Snart sommarlov iallafall, vilket jag verkligen uppskattar , då kan jag börja om från början se det som en ny historia även fast jag aldrig kommer att glömma min gamla, det kommer alltid att finnas i mig.
Men jag är så trött på skolan , speciellt när jag går igenom ngt sånt här.
Det ska bli så skönt att slippa tänka på flera saker samtidigt , slippa vara på ett ställe och tänka på ett annat ställe!
Det ska bli skönt,
hur som helst, nu har jag inte mer att berätta för er,
mer än att hur gör man om bloggen , fattar absolut ingenting? :D <3
Haha , puss på er så länge <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0