Midsommar - Åhus! <3

Hejsan allihopa !:D <3
Nu är jag hemma igen från Åhus, vilket varit väldigt trevligt där.
Hade verkligen velat göra om det, bara för att komma bort lite,
tankarna glömde jag för stunden och det var skönt, bara minnas det som just var,
tänka på det som precis hänt, det avr väldigt skönt, men sjävlklart kom minnena tillbaka, tankarna flög in i huvudet igen,
men de var borta för en stund vilket jag uppskattade väldigt mycket om jag får lov att säga det! :)
Även fast det inte varit världens finaste väder nu när vi varit i Åhus , har det inte skadat mig så mycket, visst det hade varit kul med lite fint väder kanske, men vafan liksom vi hade skoj även fast det små regnade och blåste en hel del , huvudsaken är att vi haft det bra & haft skoj:)
Midsommar firandet var faktiskt riktigt roligt, vi körde lekar på stranden, tipsrund på vägen ner till stranden, haha, snacka om att jag kom i en bra grupp, mycket skratt:P
Vårt lag kom 1:a tillsammans med älsklings lag.
Fast vi var ju dock bäst :D !

Första dagen vi kom dit och hade fixakt klart allting som det skulle, så cyklade vi ner till bryggan och åt glass jag och älskling, Tobbe var också med men köpte inte, för han ville vänta inte äta första dagen, mes =)
haha, jag & älskling tog vars 2 kulor med glass, jag kan lova att jag var rätt mätt, för åt glass precis efter vi hade ätit mat :P & kulorna i Åhus skojar man inte bort, fyfan vad mycket man får:) , men fy vad det är gott, och deras egna strutar också! <3Muummms ge mig hela glassbaren! Sedan gick vi ut på bryggan , :D det var najs !
Så har mina 3 dagar i Åhus varit :) <3 Puss på det, de vill jag göra om! :D
Lite bilder kommer här nedanför:)
Ha det bra så länge allihopa , <3

grabbarna
Älskling & Tobbe :)

glasss
Min glass :) <3 Mumms !

åhus
Tönisar :)

fågel
Stor fiskmås:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0