Morfar :/ <3





Morfar ! ' (v


Förra året detta datumet, under hela tidens dygn låg du och led:/
Du låg på sjukhuset, kunde knappt öppna dina ögon.
Vi alla hoppades på att du skulle bli bra, att du skulle klara dig.
Men dagen efter kom, den 10:onde samma månad, som det är nu.
Du klarade inte av det mer, din smärta tog kol på dig,
din kropp orkade inte mer, men vi alla visste hela tiden att ditt hjärta ville forsätta,
men tyvärr så hade du inget val morfar.
Gud tog upp dig, änglarna med! <3
Jag önska att du klarade dig, jag önska att din kropp ville fortsätta
precis som ditt hjärta ville.
Morfar , kan du tänka dig?
Imorgon är det ett år sedan du lämnade oss,
tiden har gått så fort, det har verkligen varit så tomt utan dig morfar!
& allt skit som händer nu när du lämnat oss.
Morfar, jag tänker alltid på dig.
Tänker alltid på vad du lärt mig,
men det är ju inte lätt nu, jag ahr glömt det mesta, det var så länge sen
du berättade det för mig, men jag minns en del av det fortfarande.
Morfar, saknade är så stor, hjärtat väller av tårar, och blod!
Jag vill så gärna upp till dig, men vill inte upp och ställa till med massa besvär för dig.
Jag vill dö, jag har tänkt på det mycket sen du dog.
Men idag satt jag och tänkte riktigt noga,
jag menar, jag har ett val,
jag behöver inte dö, jag kan fortsätta leva mitt liv,
eller så kan jag försvinna så som du.
Men jag menar du hade inget val, du fick inte ens välja om du ville leva eller dö!
Du la bara där och väntade på var du skulle ta vägen.
Jag menar jag har ett val, leva eller dö.
& det hade inte du morfar min! <3

Jag saknar dig för varje dag som går, jag tänker på dig från minut till minut! <3
& morfar sist men inte minst, jag älskar dig med hela mitt hjärta! <3
& det kommer jag alltid att gör! <3
Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, du kommer alltid att vara en del av mitt liv,
du kommer alltid att betyda mest för mig, du kommer alltid att hålla mig i liv! <3

Föralltid morfar, jag älskar dig! (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0