Orolig & rädd!

Jag har varit orolig och rädd sen i mitten av månaden!
Med tanken på att jag egentligen skulle få min mens i början, men det fick jag inte!
Jag har varit orolig och rädd, & för en gång skull bara längtat att min mens skulle komma!
& den kom aldrig, sen när jag började att sluta tänka på det så kom den igår,
jag trodde det var min mens jag var intygad att de var min mens!
Inatt så vaknar Hampus, för att täcket var blött, och jag också var blöt, han trodde först att jag hade kissat på mig,
jag tänkte är du en idiot eller hade jag kissat på mig hade jag väl förfan märkt det, eller det hade iallafall varit varmt och svidit till lite, men det gjorde det ju fan inte alls :O , så jag blev rätt irriterad att han vaknar och säger till mig flera gånger & frågar om jag kissat på mig?!
Jag trodde det var svett för att jag hade ju feber, så jag sa att det var svett!
Imorse när jag vaknade, och gick upp skulle jag in i duschen byta tampong då, men när jag gick upp ur sängen kände jag hur det rann, jag trodde själv denna gången att de var kiss, jag går in i toaletten snabbt, men det var inte kiss, det var blod på hela mina trosor!:/  Så jag tänkte, såhär brukar det fan inte vara när jag har mens, det brukar inte rinna så mycket när jag har tampong inte ens om jag haft den i för länge!
Jag blev så jävla rädd, och de gjorde så ont i min mage!
Jag tog ut min tampong, men efter jag tagit ut den kändes det som där fanns ngt mer , och jag torkade mig, och då får jag en stor klump, inte jätte stor men stor för att vara blodklump, jag tog ett djupt andetag, tittade noga på det,
och när jag tog ut den klumpen gjorde det så satans ont, men den skulle ju ut!
Klumpen var då omringad av blod, men på vissa ställen var den ändå vit, med väldigt ljust blod!
Jag trodde inte mina ögon, jag började nästa gråta,
jag gick in i duschen och försökte att inte tänka på det, men det gjorde fortfarande så ont, men jag klarade mig!
Men nu är det äntligen över, jag vill ju trots allt inte ha barn när jag är 16år, även fast dom är väldigt söta , men jag är nog inte redo för det ännu,
jag och Hampus har snackat mycket om det, med barn och bebisar och göra!
Han vill inte ha det än, han är inte redo för det, och jag menar även fast jag vill ha så kan jag inte ha det,
för jag kan inte bestämma att jag ska ha det när inte han är redo!
Jag förstår inte, i sveriges regler bestämmer tjejorna om det ska behålla det eller inte, men tänk på killarna som är pappan, man kan väl ändå inte bara följa ens sida? Dom har minst lika mycket ansvar till det som vi tjejer har?
Så nej, barn och bebisar ska inte finnas i mitt liv på många år till!
Jag ska äta mina P-PILLER skötta dom , och vara rädd om vad jag gör!
Jag ahr verkligen lärt mig ngt!
Nu behöver jag inte vara rädd mer, nu kan jag fortsätta mitt liv.
<3


Kommentarer
Postat av: Elin

Skit, fy vad hemskt.Jag had fått över panik! Hoppas du mår bra efter det iallfall. Älskar dej <3 + Hoppas det går bar imorron (Fredag 3/7) LOOVEYAA , <33

2009-07-03 @ 00:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0