Sjuk :/

En tråkig söndag, jag hatar söndagar även fast det inte är skola längre, men nu har ju älskling börjat jobba igen vilket jag inte tycker är kul, men det är ju bra för honom, men det är tråkigt att nt kunna tillbringa lika mycket tid tillsammans!
Nu är det nt många dagar kvar tills jag ska flytta , jag är så nervös, rädd och känner att jag inte kommer att klara av det! "/
Men jag får väl se det possitivt, jag kan ju inte se ner på det hela tiden, men aja, vi får se!
Det känns bara som om jag ska bryta ihopa varje gång jag tänker på det, känns som om det inte är värt att leva! "/
Jag borde väl egentligen inte ha dom känslorna när det är vad jag vill?
Men jag tror inte det ör vad jag vill, jag tror inte det är vad jag ens söker, utan mer att jag inte har något annat val, sen valde jag ju detta stället pga att det är nära vänner & älskling, vilket jag mest är beroende av! Men kommer jag verkligen att trivas där, kommer jag att kunna må bra utan att bli psykisk sjuk? Det är frågan!
Hur som helst det är Hörbymarknad snart, hoppas att det kan få mig på andra tankar iallafall, vet inte om jag ska vara där bägge dagarna eller bara första dagen :) , men vi får se, det är också hur mycket pengar jag har kvar,
får väl mitt försenade barnbidrag nu i veckan hoppas det blir innan Onsdag för de är då det är Hörbymarknad :P
Jag ska åka karuseller, äta mycket god mat & köpa massa godis snören :D hahaha
det är de som är det bästa med HÖRBYMARKNAD !
Kom dit, det är 1-2 Juli, det är mycket saker, och tivoli för barn och även vuxna om det finns dom som är intresserade för det!:)
När jag fått mitt barnbidrag ska jag nog köpa chinos, & nya linnén eller tröjor!
Tror jag ska köpa en t-shirt och 2 H&M Linnén, :) & ett par chinos! ;)
& sen resten går till Hörbymarknad då :D
Jag längtar faktiskt dit !

Förresten jag berättade aldrig hur bion va, tror jag? :P , men den var väldigt bra, och det blev inte bara jag och älskling utan även mina bästa vänner Cornelia & Julia :), & det var jätte trevligt, mycket mys, ätande och även en tröja hittade jag som ngn hade köpt men tappat så ja , en ny shorta till may då:D, och corre skämdes över den, men sen när jag tog på den tyckte hon att den var väldigt fin :D haha
Nu har jag nt mer att säga, jag återkommer imorgon, slänger även in lite bilder nedanför :)
Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0