Skolavslutning-Sommarlov

Igår var det skolavslutning och det var skönt på ett sätt men det var hemskt och sjukt jobbigt!
Att lämna klassen det var inte det roligaste på länge!
Jag har aldrig gråtit så mcyket för så många människor förr! Det var första och jag antar att det var sista gången med!
Att lämna världens bästa klass, det tar i en så hårt det gjorde så jäkla ont bara!


9c
Ni har varit den absolut bästa klasssen någonsin!
Jag har aldrig gått i en sån klass som med er,
med sorg och massor av glädje.
Vi har kämpat tillsammans med med och mot gångar, oavsett hur stämingen har varit.
Aldrig har vi haft svårt att komma överens, klart det har hänt vissa enstaka gånger.
Men det är inget vi lägger på minnen.
Vi har gått igenom så mycket tillsammans, vi har gjort så mycket kul tillsammans, och det är ngt jag aldrig kommer att glömma, jag tror inte ni heller kommer att glömma det!
Allting vi gjort som verkligen har fått oss att må bra, alla gånger vi skrikit och haft oss på lektionerna så kul vi haft!
Det är inte så lätt att forsätta utan er!
Tack för dessa 3 åren tillsammans med er, de har varit helt underbara, med både ned och uppgångar!
Tack så hemskt mycket alla, jag kommer att sakna er, men minnena finns och de kommer alltid att finnas, 9c i mitt hjärta föralltid!
Jag älskar er oerhört mycket! <3


klassen
Hos bärra, klassen jag aldrig kommer att glömma!

Människor jag alltid minns & kommer alltid att göra!

I vått och torrt! <3

Bästa vänner- föralltid!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0