Slappdag- spänd för imorgon!

Hejsan alla glada, ledsna söta, gulliga & fula:)
Hur mår ni idag? Själv är man helt slut, vaknade vid 11 och det var sent nog, men jag är verkligen så trött:/
Kan bero på att jag har en förfärlig hosta som dödar mig, och en förkylning jag vill ha bort!
Men det går ju tyvärr inte bort om jag får lov att säga det själv.
Så typiskt nog! Hur som helst, jag vaknade av att Pia knackade på dörren för jag hade fått ett brev, tjock som adrig förr.
& det var självklart från socialen, haha , det avr rätt mycket jag fick sitta & läsa, det handlade om den häraa utredningen.
Så jag & Lina satt sanbbt och bläddrade förbi det , men självklart läste vi det mesta, men det ointressanta lämnade vi, ialla fall jag ;)
Tycker inte det är lönt att lägga ner tid på nånting som inte ens dem som har med att göra gör.
Jag menar dom som är mest inblandade i detta är på semaster, ofta jag ska lägga ner en massa tid på detta då när inte ens dom gör det, de ville ha ut mig ur huset då får dom fan se till att bry sig om det också.
Jag tänker inte låta mitt sommarlov gå åt på massa besök hos fosterfamilj eller något sådant, jag ska njuta av mitt sommarlov, hur man nu ska kunna göra det när stämningen är såhär?! :/

Aja imorgon ska jag iallafall på mitt första fosterfamiljs besök utan för Lund som sagt, stångby eller vad det nu heter!
Rätt spänd inför det, jag menar jag har aldrig gjort det förr! & tror inte ens att det är något jag önskat att göra heller.
Men jag hoppas att det ska gå bra, & att de är trevliga där, men som jag sagt innan , jag orkar verkligen inte med fler ungdomar, det blir inte bra & det vet jag själv.
För ungdomar & ungdomar ihopa kommer inte överens med varandra.
& med de humöret jag har så NEJ! Jag vet att det inte kommer att gå.
Men jag får ialla fall ge de en chans och hälsa på dom och sen kan jag ju ta mina slutsatser. Hur svårt det än blir, & hur jobbigt det än kommer att vara, men om jag ska bo där så ska jag få träffa min lillebror, annars kan alla lika bra skita i det! Han är mitt villkor, och svårare är det inte, jag ska kunna vara med honom träffa honom snacka med honom när fan jag vill, annars kan vi lika bra skita i allt. För det är han som betyder något för mig, alla andra skiter jag i! Faktiskt så gör jag det , även fast det låter lite skarpt! Men så är det bara, det är inte så svårt att acceptera det!

Hur som helst, dagen har varit slapp vilket alla andra dagar också är, har varit med killarna idag & mekkat med lillakrossen :D haha , de har hållt på inprencip hela dagen, medans jag bara suttit där gnällt och snackat och hållt på ;) hahah xD Så är det med att vara tjej ;) Det är skönt det vill jag lova :D

Men nej, nu allihopa nu har jag inte tid med detta längre, nu är jag för trött;)
Nu ska jag lägga mig i sängen & faktiskt titta på tv lite :) <3
PUSS & SMEK PÅ ER ALLA !




Syster, du är verkligen den enda som verkligen står där för mig i alla lägen. Du finns där & du stöttar mig upp till 100%
Tack för att vår tid är tillbaka, tack för att vi kan träffas igen utan att någon behöver bry sig eller bli sur på mig.
Jag har längtat att få tillbaka denna tiden, du är min syster nu & föralltid, & du har alltid varit min syster.
& du kommer alltid att vara det, oavsett vad kom ihåg det. Jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0