Slapphelg;) , känslan jag känner igen den!

Helgen har börjat bra, i fredags var det då fest hos Ralle, i med att vi slutade nian, :(
På ett sätt skönt på ett sätt ganska tråkigt att lämna klassen :( <3
Men nu är det bara till att kämpa vidare och minnas det som varit och ha det kvar!
Om 67 dagar börjar mitt nya liv, ett nytt start och en ny chans för mig.
& det är faktiskt 67 dagar kvar av detta sommarlovet, och jag ska njuta av det som fan ;)
I veckan blir det Åhus, med Hampusälskling och hans kompis familj :)
& vi blir där i 3 dagar, sen blir det hem till lilla Löberöd igen och tråka, eller jag får se vad vi hittar på :P
Men när jag får mina pengar så ska jag handla nya linnen , för jag har fläckat ner alla mina nya linnen , så nej det får bli nya nu! , jag kan inte ha ljusa kläder skitar alltid ner kläderna asså ;) Så funderar skarpt på att bli Punkare :D haha
Då spelar det nästan ingen roll hur man ser ut, hur många fläckar man har:P
Men nej, jag ska tänka på saken! ;)
Jag kallar detta slapp helg, absoolut ingenting har blivit gjort, bara legat och latat oss framför datan & tv:en ;)
Men så är det, det är ju för fan sommarlov nu ;D Då ska man ta det lugnt, och njuta av tiden!


Känslan jag har!
Jag känner igen den känslan jag har inom mig,
den förändras aldrig, den känns likadan hela tiden,
för varje minut som går, för varje sekund som tickar föbi!
Det sårar i mig hårt, det gör ont, på något sätt så svider det men jag vet inte varför?!
Jag är så förvirrad, att ha en känsla med fullt av tårar det är inget jag längre vill ha!
För det bara sårar, och det vill jag inte att det ska göra, jag vill att känlan ska bort bort bort !
Långt bort från mig, nånstans där den inte kan såra andra!
<3






Tack för idag, kommer tillbaka senare:D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0