Solig väder!

Idag är det soligt ute, men även blåser det en del.
Men det är skönt väder trots allt, varit ute lite idag med älskling, men de var mest för att jag skulle röka jag gick ut,
sen så gick han ut och tog ut sin lilla cross och körde runt tomten :) , han är för söt!
Nu har han åkt, han har trots allt uppkörning idag, och det kommer gå fint för honom. Man får ju trots allt hoppas på det bästa, :) Men jag är säker på att han kommer att klara det, min älskling klarar allt:) Det vet han själv också!
Snart ska jag faktiskt iväg jag med, ska ju hälsa på en familj idag, mellan Löberöd & Hörby , nära vännerna och älsklingen trots allt. & de har ju inge barn, men jag är faktiskt inte så pepp på det om jag får säga det själv, jag vill inte på så ute på landet igen, så jävla drygt! Men jag får ge dom en chans och åtminstone hälsa på dom för så farligt är det ju inte :)
Det är ju bara att säga hej ;D
Men, om jag nu tycker att det känns bra så tror jag att jag kommer att ta de,
för att det är nära både och! Men om jag ska bo där så ska jag fan få träffa min bror, vara med honom, ha kul med honom, det är det jag begär sen skiter jag i allt annat faktiskt, och sen så om jag nu ska bo där så vill jag ha tid och tänka efter först,
jag vill liksom inte ta det innan att ha hunnit tänka efter, för jag vill inte göra nånting jag kommer att ångra sen!
Jag vill inte ge mig in i något sånt igen, denna gången ska jag trivas, jag ska må bra, och det ska bry sig om mig , och inte bestämma allt för mycket över mig, visst de har ju ansvar för mig, men de ska inte få bestämma över mig , och de ska fan inte ha för mycket regler heller jag ska kunna göra det jag vill göra, svårare är det inte, jag vet jag är kräsen men jag vill kunna trivas för en gång skull!
Men det ska nog gå bra idag, :)
Får i alla fall hoppas på det bästa, och hoppas att det går bra för älskling idag med, håller tummarna för honom! <3
Jag ska berätta mer sen när jag varit där och hälsat på dom så ska ni få detaljerna :)


Imorse när jag vaknade och hade gått in i duschen så tog jag med min mobil för att i fall socialen skulle ringa mig,
så när jag hade duschat klart titta jag på min mobil det gör man ju alltid!
Så hade jag fått ett sms, och det var från sötaste Davve!
Det är dte sötaste sms:et jag fått i hela mitt liv,
där stod: vad gör du när du mår dåligt?:s
För en gång skull kunde jag känna att jag var till nytta, och kunna hjälpa en av mina bästa vänner det kändes så bra, att det var till just mig han skicka till, för jag fick liksom veta att han ville ha min hjälp och ville ha mina råd!
Jag blev så glad, jag menar hur glad blir man inte när man vet att man kan hjälpa någon?
Då skrev jag tillbaka till honom att när jag mår dåligt så sitter jag oftast för mig själv, och tänker varför de har hänt det som hänt, på det som var innan det hände, på minnena som finns kvar, och kramar om en kudde och gråter om det behövs! Jag menar måste man gråta så måste man det! & det är inget fel på det, vare sig om man är kille eller tjej!

När jag mår dåligt och är ledsen, då sitter jag för mig själv lyssnar på musik och tänker igenom allting som hänt och vad som kunde varit! Men även på minnena som lever kvar som alltid kommer att finnas så länge man lever.
Det är då jag får mitt svar till varför det blev som det blev, och hur det hade kunat vara om det inte blev sådär!
Men samtidigt kan man inte spola tillbaka de som en gång var!


När saker dött ut, när livet har tagit slut, då ingeting utav det man vill ska finnas försvinner, det är då minnena bara lever! Det är då man får tänka tillbaka på det som hänt, & minnas det som varit , & inte de som borde ha hänt! Det är så man får tänka, om man inte vill bryta samman, & tänka att livet är förstört! <3


Nu ska jag ta det lite lugnt och sluta knappa på datan,
och bara ta det lugnt tills jag ska iväg, och jag kommer in sen och skriver om hur de var och sånt:)
Så ni också får veta det, önska mig nu lycka till :)

Puss på er så länge, och nu har min älskling uppkörning :) , nervös är jag!
Seee yaa <3

Älskling på bilen- dock för att jag älskar dig... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0