Stek med Pia :)

Idag har det varit fint väder trots att det har blåst en hel del, men det hindrar inte solen från att skina ändå.
Imorse blev jag då väckt av Pia, vid halv 10 hon undrade om vi skulle till stranden och sola, jag tänkte aah vafan har inget annat för mig ändå så det kan jag lika bra göra!
Så vi bestämmde oss för att då åka dit, det blev Habo Ljung :)
där var mysigt, mycket barn men vafan, nära Lomma kamping ,
vi la där och stekte, även fast molnen kom ivägen låg vi kvar och snackade skit, och rökade:)
Vi var där i ca 4 timmar, och jag är rätt så solbränd kan jag ju berätta för er,
Men jag har blivit brun på ovandelen, vilket är väldigt väldigt najs ;D
Sen körde vi hem , och vi åt och sådant,
och när jag och Pia la på stranden skickade älskling ju till mig vem annars? :)
Han undrade om vi kunde bada när han kom hem, i deras pool,
visst sa jag, jo ja bada han eller?
Ja det gjorde han men fan det tog tid, de var han som kom med förslaget, men fan var det jag som fick hoppa i först.
Pia sa de till mig, May hoppa nu i och visa att du inte är en mes och att du vågar ta risker, jag tänkte aah vafan så jävla farligt kan det väl ändå inte vara, men jofan var det de, det var skit kallt med andra ord, men nej du, jag gav fan inte upp,
jag hoppade i och tog ett djpt andetag, hahah, det blev efter ett tag varmare, och än hade inte hampe kommit i utan fegat sig, och ville putta i Pia också för att han skulle i , men tro fan att Pia går med på det, det var ju trots allt han själv som kom med förslaget, men mesade ur, men tillslut doppade han en liten bit i taget, men Pia var tvungen att gå in för annars ville inte Hampus i, haha mes? ;D
GANSKA SÅ MYCKET JA!
Pia gick in och satte sig i fönstret istället, precis man såg hennes huvud ;) såg för jävla roligt ut ;D hahah
Men Hampe samlade ihopa mod, och doppade en liten del i taget, tillslut kom han faktiskt i ;D, åhh grattis tänker man då! <3
Men när han väl var i då skulle han tramsa sig, och dränka mig och sånt skit:O JÄVLA MES!
Det är fan inte jag som är badkruka längre, nu är det fantimaj han som är det ;) är rätt nöjd ! :D
Ibland får man ta risker!
Men jag tackar så mycket för denna underbara dagen, det var första doppet för i år;D
& jag är nöjd med min insats:D
Imon blir det bio med älskling! <3
Längtar & förresten nästa fredag flyttar jag till familjen jag hälsade på igår, önska mig lycka till! <3


För att vi är som vi är, och därför älskar jag oss! <3

Knasst !;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0