The End..

Inatt var nog det jobbigaste i mitt liv, jag trodde jag skulle ge upp mitt hopp ge upp mitt liv,
trodde att allting var förstört, trodde det inte fanns nånting kvar!
Jag ville så gärna ge upp allting inatt, jag ville inte ens kämpa mer, jag var så nära på att lämna allt!
Men jag tänkte på min bror, jag vet att åtminstone en vill att jag ska må bra & leva, jag vet att han är en som vill se mitt liv gå bra, och när vi blir äldre vill ha att vi ska kunna ha det som vi hade när vi var små, därför fortsatte jag!
Jag vet att minst en här i världen vill mitt bästa!<3
& därför ger jag inte upp hur som helst, för den som vill mitt bästa är det bästa i mitt liv,
mitt allt och lite till!
Jag vill bara bort, men ändå jag menar jag har världens bästa bror, världens bästa syster, världens bästa kompisar, världens bästa morbror, och kusiner, världens bästa mormor, och har haft världens bästa morfar, & jag har absolut världens bästa kille!
Jag har fått så mycket bra i mitt liv, varför bara ge upp? Varför inte kämpa för dom som får mig att le, och får mig att kämpa?
Oavsett hur många tankar jag haft runt omkring att bara försvinna tycker jag att det är orättvist för dom som kämpar för min skull! Varför kan jag inte rensa mitt huvud och börja tänka på att kämpa vidare, för nu mera finns dte inte i mina tanker!
Jag vill att allting ska ta slut för en gång skull, så att jag kan börja om helt från början, uta att igen börja om.
Jag vill bara fram till ett mål, till ett mål utan att börja om från början hela tiden! :/ Kommer det att bli så ngn gång?

Jag önskar med hela mitt hjärta att detta tar slut, önskar att mitt liv kan bli bra någon gång så jag slipper detta!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0