Tillbaka igen!

Nu är jag fantimaj tillbaka igen, jag har börjat digga detta sjukt mycket, är minst inne 2-3 gånger om dagen asså, men inte för att jag skriver alla gånger, men för att jag försöker lista ut hur man använder blogg , :D haha
jag är nog inte så teknisk på detta! Dagen har varit bra, uppe och handlat gott gott, och tittade på fotboll även fast jag somnade till så vann i alla fall Sverige med 5-1 & det var väl ändå super för att vara sverige? eller? :)
Men hur som helst det var många idag som jag inte hade den blekaste aningen om :P
Men hur som helst, det var ändå inte kul för det var inte alls många kända som spela ialla fall inte som jag kände igen :)

Nu sitter jag här i sängen med älskling bredvid mig och vi har vars en data i med att jag lånar Linas nu för hon ska ju till Finland i ca 2 veckor så :):/ <3
Kommer sakna tjejen något fruktansvärt mycket, jag vill säga jag har ju bott med henne i flera månader:) <3

Just nu sitter jag och knarkar gammeldags musik haha , & det tycker jag är njutbart :)
Asså gamal musik är så sköna egentligen, de är alltid en meningsfull mening i det hela, eller så är hela låten en meningsfull låt, en låt man ibland kan känna igen sig själv i. Det är det som är så skönt med gameldags musik!
:) <3
Nej just nu är jag för trött för att skriva, jag snackar i alla fall med Lina nu på msn ,
och hon kallar mig för ananas för att mitt hår står upp på rätt många håll och hon vill inte snacka med sin bror för han ser mer död ut än levande och jag håller med henne faktiskt han ser fan död ut :P <3
Men hur som helst jag återkommer imon hur det varit med att träffa familjen och sådant kul :D
TORSDAG ÅHUS :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0