Tjejen som packar & flyr!

Dagen är rätt så chill, inte så mycket händer idag mer än att jag och älskling ska på BIO ikväll, vilket jag längtar till!
Sista hela helgen med älsklingen, och veckan såklart!
Det känns ganska så jobbigt, igår kväll bröt jag ihop av alla tusen tankar som snurrade runder i mitt huvud!
Det är så jävla typiskt:/
Att så fort jag verkligen börjar trivas , känna mig hemma någonstans &verkligen håller på att glömma det som varit och börjar må bra igen, då är det dags att packa & fly igen.
Så är det varenda jävla gång, jag är så jäkla trött på det, trött på att behöva flytta runder och börja om från början hela tiden.
Så fort man verkligen börjar få det bra, försökt att glömma det som varit och börja om på nytt, oh man lyckats då är dte dags att packa igen, ska det vara så hela livet ut för mig?
Jag är trött på att lämna varenda ställe jag är på, trött på att behöva börja om från noll!
Skapa ett nytt kapitel varje dag, och ha massor av olika tankar hela tiden som gör en orolig och nervös! Det gör så ont, det är så jävla störigt! Det går inte att förklara känslan av att fly hela tiden!
Men nu ska jag ta en dag i tagit, utnyttja sista veckan med älsklingen! <3


King of Pop
, har nu lämnat oss!
Jag fick reda på detta för nån timmar sen!
Han fick för inte så många timmar sen en hjärtattack, och de försökte hjälpa honom,
men tyvärr, det var menat att hans liv skulle ta slut där!
Min barndoms idol, en man jag verkligen tyckte sjöng som en gud!
En man som gav allt på scen, och gjorde dansstegen som om han var född med det från oavan!
En man som har varit en sångerska med full energi!
En man som varit en legend den han föddes!
Även fast hans operationer gjort honom till ett spöke,
har det aldrig drabbat hans kariärr, aldrig har det rört hans musik!
Han skulle göra sin sista turné i London, en come back!
Men tyvärr det är för sent!
Jag såg verkligen fram emot det, hans musik har alltid betytt nånting!
Alltid har det varit en låt som alltid har haft någon betydelse för mig,
som jag verkligen kännt igen mig i, typ som BLACK OR WHITE!
Min dock fick hans namn, när jag var liten, dockan liknade verkligen honom,
mörk, krulligt hår, och mörk hy!
Föralltid, kommer du att vara legend, föralltid kommer du att vara en av dem bästa!
Vi kommer sakna dig, din musik dina dansmoves!
<3
Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0