NÖJJD ! ;D

Nu är jag riktigt nöjd, jag har räddat alla minna betyg nu, från alla IG till alla G ;)
Jag är så jävla nöjd med allting så det finns inte, nu är det verkligen kul att gå i skolan igen,
och nu kan jag verkligen slappna av väldigt mycket.
Istället för att veta att man hänger efter alla andra & liksom aldrig klarar det /:
Men nu har jag fixat det, och jag är nöjjjd som fan med det om jag får säga det själv.
& snart är skolan slut, snart är det sommarlov, snart går jag ut nian och snart börjar jag gymnasiet och har då bara 3 år kvar i skolan, att ha med skolan att göra över huvudtaget , jag är nöjjd som fan.
Men självklart kommer jag att sakna klassen som fan..
Min klass har varit som en ren familj, alla har varit med alla, alla kan leka och ha skoj med varandra
alla är alltid samlade på samma ställe vi står alla varandra så nära, vi har liksom inte skilda grupper och det är de som gör oss till en sådan bra klass! <3
Det är absolut den bästa klassen någonsin,den bästa klassen jag någonsin gått i, tack för 3 helt undderbara år alla:)<3
Ni kommer alltid att finnas i mina tankar, kommer alltid ha en plats i mitt hjärta..

Imon är det nova som gäller kul kul :)
Mamma fyller år också, men egentligen ska jag ens inte nämna det,
men gattis till henne, hon sa viserligen inget till mig,
men det är bara att visa hur omogen hon är, & det är inte jag därför säger jag grattis.
& dels för att jag faktiskt älskar henne över allt annat, oavsett det som hänt är hon min mamma och kommer alltid att vara! <3 För en konstig andledning kommer jag alltid att älska henne, :/
Men hon är min mamma!

Har inte direkt så mycket mer att säga,
jag återkommer senare :D <3
puss på er!


Ibland behöver man inte alltid vara glad för att kunna ge ett smile :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0