Söndag- Långhelg :)

Hejsan allihopa (:
Det var ett bra tag sen jag bloggade, har inte haft så mycket tid med det och sen har jag inte tänkt på det speciellt mycket.
Haft så mycket annat att göra. :/
Hur som helst så har jag iallafall haft det bra, ialla fall bättre än de andra veckorna.
Skolan för mig går kanske inte så värst bra, det är verkligen upp och ner.
Men jag försöker göra så mycket jag bara kan, jag försöker och kämpar och biter ihopa så gott det går. :/
Men jag vet inte riktigt om det har gått bra.
Men en sak vet jag och det är att jag har missat rätt mycket i skolan, men hur som helst så ska jag försöka jobba igen allt jag missat de sista vekorna, nu har jag ialla fall gjort klart svenskan, sen så har jag de andra ämnen kvar. Sen så har jag att göra klart min NP prov. Och det ska jag göra så snart så möjligt, vill få allting klart :)
Men hur som helst jag fyller faktiskt 16 år om två hela dagar, inte direkt för att det är spännande, men det är ju alltid roligt att veta att man blir ett år äldre, och ett år närmre 18 :)
Men i år kommer min födelsedag inte alls bli detsamma , kommer inte firas med familjen eller dte gjorde det inte förra året heller. Men i år kommer man inte ens få träffa sin familj på sin födelsedag eller höra dem säga Grattis! :(
Lite tråkigt, men sånt är livet.
Hur som helst ska jag fokusera mig på skolan och gör ngt bra av saken, sen så får jag hålla tummarna för att jag får en fosterfamilj som är bra, annars dödar jag någon asså!


Hur som helst idag blir det inte myket gjort, typ städa Hampus rum lite, sen så blir det väl ut en liten runda i lilla Löberöd sen kanske ringa Ralle och fråga om han kan komma hit :D
& sen typ ska jag snart in i duschen , och bli ren och sminka mig, och klä på mig och känna mig fräsch ;D
Sen idag blir det nog inte göra så mycket mer, men imorgon blir det skola det är allt jag vet :)



Min Havbring.
Du är min syster och har alltid varit det.
Även fast du inte funnits i mitt liv på flera år så är du fortfarande min syster.
Är det någon jag bryr mig om och älskar så är det dig.
& självklart Nickolas. Jag älskar inte honom mer  än jag älskar dig.
Men jag bryr mig mycket om honom, jag älskar honom mycket och saknar honom enormt.
Det beror på att innan när du inte bodde med oss var det bara han & jag, oavsett vad.
Jag har tagit hand om honom, varit med honom, stått där vid hans sida när han behövt mig och samma jag.
Han har varit där för mig ställt upp för mig och verkligen lyssnat på mig,
han har varit den enda genom åren som verkligen stått och lyssnat och verkligen förstått mig.
Det är därför jag är så färst vid honom,
och sen är det så att jag är rädd om honom, det behöver jag liksom inte vara med dig för jag vet att du klarar dig.
Jag vet att han också klarar sig, men han är liten jag är så rädd om honom för han är den enda brorn jag har, och han är den enda som inte har något riktigt syskon.
Men du vet att jag bryr mig om dig och är rädd om dig med.
Jag behöver dig minst lika mycket som jag behöver honom,
och du en sak ska du veta jag är så stolt över dig. Stolt över att du är du.
Att du verkligen klarat dig så bra genom åren,
jag hoppas också att jag gör det.
Jag älskar dig syster (v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0