första november tvåtusennio :*



Nu är jag igång igen:)
men nu är det allt söndag, nu är det en dag kvar tills måndag vilket betyder att det är skola imon! :O
Jag orkar alltså inte, jag är så jävla trött på det! Jag vill vara hemma, jag vill jobba nu nu nu och känna egna pengar (: men det är allt lite svårt nu, i och med jag inte kan fixa jobb nu, jag vill ju trots allt ha mina betyg:)
klockan är 01.14 och jag är fan pigg för det!
Sitter vid datorn och gör om bilder, och sitter vid bdb, och leker lite(:
Ska nog snart sova, men jag vet inte.
jag vill fan inte hem till olofslund imon, jag orkar bara inte!
det känns så konstigt att bara lämna mamma, :s
Det är jätte jobbigt, för jag menar jag har alltid bott med min mamma, men nu så bor jag hos någon annan som jag inte ens är släkt med, och jag vill bo med min mamma som har tagit hand om mig, som alltid har bott med mig, som fött mig och som ingen annan kan ersätta!
Jag vill inte bo någon annastans längre, för jag vill tillbaka till min mamma för hon mår dåligt nu, och jag vill finnas där för henne, precis som hon funnits där för mig!
Jag tycker det är tufft att lämna henne, det gör så jävla ont varje gång.
Jag vill inte känna smärtan, jag vill inte ha det så, för det är fan inte lätt, det är inte kul, det är så jävla jobbigt att man själv inte kan få välja var man ska bo, var man ska vara!:/ <3
Men men, nu ska jag inte skriva mer, för det orkar jag inte!
Jag ska göra om bilder nu, och sen ut och röka en snabb runda och sen sova tror jag(:  <3

Ha det så bra nu, och sov så gott sötnosar! :*
Puss & Kram M.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0